Be brave Be you Top66 Statistici

vineri, 15 iulie 2011

Cine iubeste animalele ,intelege...

Off nu as putea traii fara un pisoi ,un catel sau o alta vietate in casa.Pur si simplu iubesc animalele..
Primul animal pe care l-am avut a fost o pisica ,pe care o luasem de cand avea cateva luni,era atat de jucausa ,ba chiar ma jucam si fata ascunselea cu ea:)), eu ma ascundeam si ea ma cauta iar cand se intampla sa ma gaseasca fugea si se ascundea la randul ei:)).Era o dulceata. O chema Bobita :)) nu eu i-am pus numele ci persoana de la care am luat-o si nu am avut nici-o intentie de a-i schimba numele .Aveam 9 ani cand am adus-o acasa dar din pacate in urma cu 2 ani a murit .
Al 2-lea a fost tot un pisoi foarte mic si blond,era atat de frumos si atat de jucaus si dulce..cand plecam din camera incepea sa "planga" dupa mine.O luasem de pe strada si o tinusem pana am dat-o cuiva care sa aibe grija de ea:) Bineinteles ca nu ceream bani pe animalele pe care le gaseam ,le adoptam pentru cateva zile si pe urma le dadeam.Era o ocupatie in timpul copilariei mele.Iubeam si iubesc animalele ,pentru asta am vrut sa le ajut.
Pe urma am avut un catelus foarte dragalas,era un metis de Saint Bernard,pe care culmea l-am gasit pe strada fiind fara stapan ,era pui iar eu l-am luat acasa .Am vrut sa-l pastrez ii pusesem numele Bethoven (dupa filmul acela renumit),dar cum stiti si voi rasa respectiva mananca foarte mult si nu ne permiteam sa dam o groaza de  bani la momentul acela pe hrana pentru el,asa ca l-am dat spre adoptie.
Nu mai stiu exact ordinea in care am avut animale domestice pentru ca au fost foarte multe ,si din diferite specii.
Am mai avut : inca un catel :> metis de ciobanesc german (adica lup),ii pusesem numele Blacky ,era frumoasa si inteligenta,stia sa cante atunci cand auzea chiar si cum suna telefonul:).Am iubit mult catelul acela dar era foarte rebela ,scotea imbracamintea din dulap (nu stiu cum) si le imprastia prin toata camera..iar daca statea pe hol ,imi facea covorul "cret" ,iar din aceasta cauza mama a dat-o altcuiva (am tinut-o 7 luni)
Am mai avut- 2 papagali,dintre care unul a fugit iar celalalt a murit.
                   -pesti in acvariu
                   -chiar si o ratusca mica luata din piata:)) pe care pe urma am dus-o la tara
Cand eram mica am avut chiar si un liliac in balcon:))) bineinteles fara voia noastra .Isi "marcase" teritoriul si nu vroia sa paraseasca balconul nostru.
                   -o vrabiuta care era ranita,am tinut-o in colivie pana s-a facut bine si i-am dat drumul pe urma.
                    -un pui de cioara,era tot asa ranita la o aripa,cazuse din cuib .Am incercat s-o fac bine dar a murit.
                   -un motan pe care l-am iubit foarte mult il chema Tancul,pe care mama l-a dat spre adoptie pentru ca aveam copil in casa .
Iar cand eram mica facusem parte dintr-o mica gasca de fete (eu ,Cla si Daniela ) si si imi amintesc ca salvasem un catel pe nume Nero era din fata blocului ,il iubeam toate foarte mult dar administratorul l-a lovit foarte tare in botic asa ca a trebuit sa il ducem la veterinar..era destul de grav nu putea sa respire aproape deloc din cauza hemoragiei.Dar s-a facut bine si l-a adoptat un om care l-a dus la tara.Imi mai amintesc si de un pui de pisica....eram in fata blocului iar un baiat pe care il cunosteam a venit repede inspre mine sa imi zica ca a cazut un pui de pisica printre balustradele de la scari.El imi spusese ca era mort pisoiul dar nu a fost asa :),cand l-am vazut inca mai traia asa ca m-am dus dupa Claudia ,l-am luat (era plin de sange) si l-am dus repede la veterinar...a supravietuit dar pisoiul a ramas paralizat la membrele inferioare .Dupa acea M-am dus cu Claudia(cred..nu mai stiu) sa vad de la ce etaj a cazut..am vazut urme de sange la etajul 8 langa balustrada,asa ca automat a cazut de la etajul 9..Pisoiul a fost adoptat .
Mai tin minte ca era o catelusa pe nume Rexy ..unde a trebuit sa strangem bani cateva fete de la bloc ca sa o castram si asta pentru ca administratorul acela ne spusese ca o omoara daca mai face pui..ca cica ar fi umplut blocul de purici, Noi am dus-o la veterinar si am castrat-o pe urma a fost si ea adoptata...au fost momente bune dar si rele..in "misiunea" asta iubind animalele..nu este usor sa iubesti animalele si sa le vezi ranite...
Voi iubiti animalele??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets