Be brave Be you Top66 Statistici

sâmbătă, 16 iulie 2011

Jennifer Lopez divorteaza!


Jennifer Lopez şi Marc Anthony, unul dintre cela mai în vogă cupluri din showbiz-ul internaţional, au anunţat că pun capăt unui mariaj care a durat şapte ani. Ei au adăugat că despărţirea s-a făcut pe cale amiabilă.
Cuplul, care are împreună o pereche de gemeni Max şi Emme, în vârstă de 3 ani, a decis să anunţe ruptura dintre ei, admiţând că au avut de luat o decizie foarte dificilă.
"Am decis să punem capăt acestei căsătorii. Este o decizie foarte dificilă. Am ajuns la o concluzie amicală în toate problemele noastre. Este dureros pentru toţi cei implicaţi şi apreciem respectul faţă de spaţiul nostru intim în această perioadă", au scris cei doi într-un comunicat de presă trimis către "People Magazine".
Jennifer, care a mai fost căsătorită de două ori înainte, a dat un interviu cu câteva săptămâni înainte, povestind despre viaţa ei de soţie şi mamă.
"Sunt într-un loc foarte fericit, iar când ai şi copii, simţi un fel de dragoste aparte faţă de tot ce ai simţit înainte- mai adâncă, mai profundă. Nu contează câtă experienţă ai în dragoste, întotdeauna înveţi lucruri noi despre ea. Întotdeauna vei avea întrebări la care nu ai şi răspuns. N-am mai fost niciodată atât de fericită în viaţa mea, iar soţul şi copiii mei au de a face cu toate aceste bucurii", a spus actriţa de 41 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets