Be brave Be you Top66 Statistici

sâmbătă, 9 iulie 2011

Justin Timberlake nu a mai vorbit cu Britney de 10 ani

Păi de ce ar fi făcut-o?
A avut cele mai bune femei în toţi aceşti ani: Cameron Diaz, Jessica Biel, Mila Kunis sau Olivia Wilde. (Cele două din urmă n-au fost confirmate încă.)
Justin Timberlake a acordat un interviu revistei Vanity Fair în care vorbeşte despre Jessica Biel, spunând că este cea mai importantă femeie din viaţa sa.
“Ea este una dintre cele mai importante persoane din viaţa mea. La ai mei 30 de ani, ea este persoana cea mai specială, OK? Nu vreau spun mai multe, pentru că trebuie să protejez lucruri dragi mie, de exemplu, ea.”
Dar atunci de i-a dat papucii? Pardon, de ce s-au despărţit de comun acord?
În discuţia despre fostele craiului apare şi numele lui Britney Spears:
“Îi doresc tot binele, dar nu cred că mai este nevoie să spun asta. N-am mai vorbit în ultimii 9 sau 10 ani. Eram foarte asemănători – copii dintr-un mic orăşel care făceau acelaşi lucru. Dar apoi când te maturizezi, lucrurile din copilările nu mai au acelaşi sens. Nu voi vorbi despre ea, însă în ceea ce mă priveşte, am fost un cu totul alt om. Nu cred că eram normali. N-a fost nimic normal în felul nostru de a fi. Am petrecut mult prea mult timp fiind idolii adolescenţilor.”
Practic recunoaşte că a fost o greşeală… O relaţie de conjunctură.
Ea vedetă, el vedetă. Însă joaca de-a iubirea n-a ţinut. Dar măcar ne-am pricopsit cu o melodie excepţională: Cry Me A River! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets