Be brave Be you Top66 Statistici

miercuri, 20 iulie 2011

Planuri intr-o zi obisnuta..

Ieri a fost o zi destul de frumoasa..ce-i drept si c-am agitata..sotul meu a fost sa ne inscrie la liceu pentru continuare (pentru ca amandoi luasem o pauza datorita nasterii,serviciului lui..practic nu mai aveam timp si de liceu) .Deci din septembrie as incepe din nou scoala.Ne-am facut planuri ieri in legatura cu un curs la care eu sunt inscrisa si as incepe din august(cofetar-patiser),iar el vrea sa faca de-asemenea un curs de bucatar...el mai si lucreaza o zi da una nu la un restaurant si ne gandeam cum am putea sa facem ca sa reusim  in tot ce ne-am propus..poate in ziua lui libera el ar sta cu copilul si eu m-as duce la curs de dimineatza iar pe urma eu as sta cu copilul si el s-ar duce dupa-masa la cursul lui..in legatura cu scoala...hmm..o sa ne ducem si acolo..ce-i drept nu o sa frecventam dar banuiesc ca o sa fie bine..
In ultimele zile copilul nostru s-a trezit pe la ora 5-6 dimineata..a fost obositor pentru ca trebuia sa stau sa il legan ca sa adoarma din nou(el de obicei dormea toata noaptea dar banuiesc ca si pe el il afecteaza caldura).
Pe seara am fost toti 3 afara(eu ,sotul si copilul nostru),a fost frumos ,ne-am relaxat..dar tot la ce o sa facem pe viitor ne statea gandul.Am facut si cateva poze ..


Cand am ajuns acasa aveam o gramada de lucruri de facut si am inceput prin a-i face baie lui bebe unde tati
,desigur,la surprins cu aparatul foto.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets