Be brave Be you Top66 Statistici

miercuri, 3 august 2011

Ca doi copii dar suntem si prieteni,iubiti,amanti,parinti,sot si sotie

Hmm..ma tot gandesc ce-as putea sa scriu..ceva nou..inca nu-mi vine in minte nici un subiect despre care sa scriu..in schimb prin gandurile mele zboara amintirile de zilele trecute .
Este foarte amuzant cum 2 oameni maturi ,devin ca doi copii.
Doi copii ce se bat cu perne (mai bland dar si ma brutal:))),doi copii care se alearga prin casa cu sticlele umplute cu apa,doi copii care "se cearta" in gluma si apoi se saruta din cauza "accidentelor" cu perne in ochii si haine prea ude.
Acesti doi copii suntem eu si sotul meu Cornel.
In ziua in care este liber avem niste "jocuri" ca sa le numesc asa ..mai dulci sau mai "picante".
Acum astept sa vina de la serviciu si sa facem rutina care ne place,ne uitam la un film(sau jumatate de film ca este deja tarziu) si adorm cu capul pe pieptul lui(ii place foarte mult cand adorm asa).
Ma gandesc la ziua de maine..dar nu am nici un plan..poate o sa ne batem din nou cu perne si o sa devenim iar ca doi copii....sau poate apare ceva neprevazut..maine voi afla:)
Noapte Buna!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets