Be brave Be you Top66 Statistici

miercuri, 10 august 2011

Planuri legate de munte..:)

Hmm de ceva timp ma gandesc la ce vreau sa fac in viitor...inca nu sunt foarte sigura ..decat de un singur lucru: vreau sa locuiesc la munte..
Ador muntele..aerul de acolo..pomii..totul..asta este visul meu,ca toti 3 sa locuim acolo si sper sa avem noroc:).
As vrea sa vizitez..castele,sa ne ducem cu cortul in padure..sa ne uitam la filme horror de halloween :)))..sa urcam cu telecabina des..nu doar cand ne ducem in vacanta..hmm..simt ca apartin acelui loc...la mare nu imi place..pentru ca urasc sa ma "ard" :))=)) nu'mi place sa stau aiurea la soare doar ca sa ma colorez:))....valurile marii imi plac..le ador..dar urasc caldura excesiva..canicula...


3 comentarii:

  1. Si eu ador muntele:)si app de asta noi vom merge pt o saptamana la munte in Romania.vom face un mic tur ca sa zic asa al zonoler muntoase din Romania...Daca ar fi dupa mn m-as muta acolo:))

    RăspundețiȘtergere
  2. bv:x
    pey distractie placuta de acum va zc
    :*

    RăspundețiȘtergere

OnePlusYou Quizzes and Widgets