Be brave Be you Top66 Statistici

luni, 26 septembrie 2011

Cele mai tari 10 glume despre noul design al Facebook

Nimeni nu pare sa aprecieze schimbarea la fata a Facebook, una dintre cele mai vizibile din istoria site-ului de socializare, iar ironiile la adresa noului design fac deliciul internautilor.


Facebook nou
"Sunt consternat ca serviciul gratuit, pe care nu sunt obligat in niciun fel sa-l folosesc, tot face schimbari care ma incomodeaza usor"
"Imi pare rau, Facebook, tot spui ca te-ai schimbat, dar e prea tarziu. Deja m-am indragostit de altcineva. Numele ei este Twitter"

Facebook nou
"Yo, caine, am auzit ca-ti place Facebook. Asa ca am pus o bara laterala pe Facebook-ul tau, ca sa poti sta pe Facebook, in timp ce stai pe Facebook"

Facebook nou
"Iti place noul tau profil?/ L-ai folosi pentru o vreme?/ L-ai vrea la tine acasa?/ Ca sa faci click pe el cu mouse-ul tau? Nu conteaza daca nu faci asta, / Pur si simplu nu ne pasa daca nu vrei, / Trimite-ti feedback-ul aici sau acolo... / Nu-l vom citi oriunde ar fi! / Reparam lucruri care nu sunt stricate / Pen'ca noi credem ca e o gluma buna! / Noi ne ocupam de toata aceasta scena. / Iar urmatorul lucru va fi sa-ti facem profilul verde!!"


Facebook nou
"Doamne, noul layout este SCANDALOS. Nu pot sa CRED ca facebook mi-ar face asa ceva MIE. O sa le boicotez site-ul. O sa merg la Curtea Suprema. O sa ma intorc la Friendster daca trebuie. Cinev asa-mi aduca furca pentru ca o sa fac praf castelul Facebok"
"15 minute mai tarziu"
"Oh, hei, folosesti noul layout facebook. Iti place mai mult decat cel vechi?"
"Cel vechi?"

Facebook nou
"Draga Facebook, daca nu e stricat, nu-l repara! Daca nu-ti plac "imbunatatirile" pe care facebook le face, pe care nimeni nu le poate suporta, arata-le asta SHARE-uieste asta. Ok. Fa-o. Da SHARE acum!"
Facebook nou
"Nu inteleg problema tuturor cu 'noul" facebook... adica, inca poti agata tipe, nu asta e principala lui functie oricum?"

Facebook nou
"Draga Facebook, toti am venit la tine pentru ca nu erai noul myspace. Te comporti prosteste incercand sa fii Google + si nu ne place asta. Noul tau layout n-a reusit sa faca lucrurile mai accesibile si ne-am dori sa nu mai folosesti noul cod, despre care crezi ca e atat de tare. Nu ne place oricum nimic din ce faci in ultima vreme, asa ca inceteaza! Cu dragoste, Toti utilizatorii de facebook"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets