Be brave Be you Top66 Statistici

duminică, 4 septembrie 2011

Incerc..totusi

M-am trezit azi cu gandul sa scriu o poveste..am fost inspirata si de un wallpaper care m-a trimis in lumea fanteziei.
Cei drept nu prea ma credeam  in stare..adica ..eu niciodata nu m-am considerat talentata..dar imaginatie am..din plin..:)
Povesti da ..cred ca sunt in stare sa scriu o carte..dar poezii..nu..sub nici-o forma..
Am incercat sa scriu o poezie dar nu sunt poeta..nu m-am nascut cu darul asta..
Azi dimineata m-am apucat sa scriu 'page number 1" capitolul 1 din "Suflet Calator"..cred ca de-a lungul zilei am rectificat cate ceva din pagina..de vreo 5-6 ori..abea acum pe seara am publicat-o dupa ce mi-am creat al2-lea blog,special pt asta ..se numeste "Fantasy stories written in your heart"..

P.S.: Nu fiti prea duri cu mine..sunt abea la inceput..totusi sper sa va placa:)
http://stanemanuela.blogspot.com/2011/09/capitolul-1.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets