Be brave Be you Top66 Statistici

miercuri, 21 septembrie 2011

Momente..

Ehhee..in ultimele zile am fost destul de solicitata..fizic si psihic...am facut curatenie generala si in acelasi timp trebuia sa ma duc la scoala,sa imi petrec timp si cu sotul meu,sa am grija de bebe..sa-i dau sa pape sa ma joc cu el, sa il scot afara sa fac cumparaturile...si sanatatea mea..care scartie..am niste simptome deloc placute care au facut mai multe persoane sa zica ca as fi suspecta de diabet..ohh ..ok..am fost c-am data peste cap,dar azi ,in sfarsit,am reusit sa fac testul de sange pentru glicemie..maine voi afla rezultatul si sunt nerabdatoare..si nelinistita.
..
in rest..ce sa zic..m-am vopsit satena si in sfarsit am vazut filmele.."17 again","knight and day" si "beastly..super tari toate 3:x ...app de filme abea astept sa ma duc la premiera filmelor "abduction" si "breaking dawn"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets