Be brave Be you Top66 Statistici

vineri, 18 noiembrie 2011

Demi Moore a ajuns la capatul rabdarii. Ce anunt a facut

Demi Moore pune capat speculatiilor facute in ultimele luni si a anuntat ca va divorta de Ashton Kutcher, cu care a fost casatorita in ultimii sase ani.



Actrita de 49 de ani a dat un comunicat in care spune ca pune capat mariajului cu “mare tristete si cu inima grea”.


Motivul divortului este infidelitatea lui Ashton. Referindu-se la acest aspect, Demi a spus: “Ca femeie, ca mama si sotie, am cateva valori pe care le-am respectat cu sfintenie si in acest spirit, am decis sa merg mai departe cu viata mea”.


Ca raspuns la comunicatul ei, Ashton Kutcher a postat pe contul sau de Twitter urmatorul mesaj: “Voi pretui toata viata mea timpul pe care l-am petrecut cu Demi. Casnicia este unul din cele mai complicate lucruri din lume si, din nefericire, uneori esueaza”.
In ciuda declaratiei demne pe care a facut-o, Demi se pregateste acum sa inceapa o lupta dura in instanta, pentru averea de 290 de milioane de dolari a cuplului.

Un comentariu:

  1. Am avut placerea sa lucrez cu Demi Moore in Buftea la un film in 2008 Bunraku, o sa apara si la noi mai incolo. Este o femeie superba, plina de candoare care umple cu prezenta ei scena. Pe cand sotul ei , a aparut nebarbierit, cu ochelari de soare, de parca se camufla...era de asteptat sa nu tina mariajul o vesnicie...Demi deserves more!

    RăspundețiȘtergere

OnePlusYou Quizzes and Widgets