Be brave Be you Top66 Statistici

sâmbătă, 11 februarie 2012

Reactia lui Nicolas Cage la fotografia din 1860. Cum explica actorul asemanarea izbitoare



Cei de la Thanatos au descoperit o poza din 1870 in care apare un barbat ce seamana izbitor cu actorul Nicolas Cage. Fotografia a fost scoasa la vanzare la suma de un milion de dolari.
"Personal, eu cred ca este el si ca este un fel de vampir, care se reinventeaza o data la 75 de ani. Peste inca 150 de ani, Cage ar putea fi politician, liderul unui cult sau poate gazda unui talk-show", a scris pe site cel care a scos poza la vanzare.

Deranjat de speculatiile aparute odata cu fotografia, Nicolas Cage a mers la emisiunea lui David Letterman pentru a clarifica lucrurile.

“Ca sa inteleaga toata lumea: eu nu beau sange si ultima data cand m-am uitat in oglinda chipul meu a aparut in ea. Asa ca nu sunt un vampir. Nu vreau sa dau curs unor astfel de zvonuri”, a declarant Cage.

“Exista o asemanare, nu neg asta. Insa este o versiune mai proasta a mea. Si din cate stiu eu un vampir nu poate sa fie fotografiat”, a mai spus actorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets