Be brave Be you Top66 Statistici

sâmbătă, 16 iulie 2011

Care este definitia iubirii?

Iubirea este un sentiment unic.
Care este definita iubirii? ei bine nimeni nu stie cu exactitate.Multe persoane dau raspunsuri diferite,cum si eu de altfel am parerea mea proprie (care o data cu cresterea in varsta si maturizarea se schimba).
Oamenii de cele mai multe ori ,au parte de iubirea adevarata o data in viata sau unii oamenii nu cunosc sentimentul si persoana(potrivita) niciodata.Parerea mea este ca prea multe persoana spun "Te iubesc" fara sa creada si sa simta cu adevarat ce-a ce zic.Multe persoane confunda sentimentul de iubire adevarata cu cel de atasare,recunostinta,prietenie sau atractie.Iubirea adevarata este atunci cand doua persoane se iubesc reciproc si nu vine doar din partea unei singure persoane.
Personal vorbind ,la inceputul relatiei cu sotul meu(cand aveam 17 ani) ,i-am spus sa nu imi zica "Te iubesc" ,i-am spus ce cred despre asta si ca eu iau foarte in serios acele cuvinte.I-am mai spus si ca prefer sa mi-se arate prin fapte(iubirea) ,vorbele conteaza prea putin ....Pentru mine inseamna foarte mult,chiar daca pentru majoritatea este ca si cum ar zice "ma duc sa ma uit la tv"sau "ma duc sa mananc".Ce ma intriga este faptul ca unele persoane nici macar nu se cunosc decat poate din vedere si deja isi zic ca se iubesc sau doar unul dintre ei ii spune celeilalte persoane.
Iubirea ramane totusi un mister pantru multe persoane printre care majoritatea sunt barbati (si asta pentru ca ei se ataseaza de fizicul femeii in general) ,dar sunt si femei ...femei rigide care alearga dupa bani sau femei dure care nu lasa sentimentele sa se vada .
Iubirea nu este un trup frumos (corpul este decat ambalajul..este ca o "haina"), iubirea nu inseamna nici bani,putere sau faima..,iubirea nu inseamna sa ii poti ierta absolut orice partenerului de viata cum de altfel iubirea nu este = bataie..asa cum cred unii barbatii care dau raspunsuri gen"am dat in ea din iubire prea multa"> asa ceva nu exista. Iubirea nu sta in cuvinte ci sta in fapte!! Tineti minte si nu fiti naive: Daca partenerul nu isi manifesta iubirea prin fapte(ba dimpotriva) ,ci doar prin vorbe..atunci inseamna ca cea ce simte nu este iubire.Daca va surprinde prin gesturile frumoase (asa se manifesta iubirea),atunci doamnelor si domnisoarelor sunteti norocoase! :):*

~~~~~.Ce parere aveti voi despre cele 2 cuvinte "te iubesc"?~~~~

2 comentarii:

  1. ''Te iubesc'' in ziua de azi nu inseamna mai mult decat 2 cuvinte, nimic mai mult. Asta din cauza pentru ca nimeni nu mai ia in serios sentimentele, nimeni nu isi mai cunoaste personalitatea si multi trec la fapte inainte de a se gandi. Din cauza asta vezi perechi care din prima zi ii vezi zicand te iubesc... Sincera sa fiu am ajuns sa nu mai cred in iubirea adevarata pentru ca acum nu stii daca cineva iti zice cu intradevar cea ce simte.

    RăspundețiȘtergere
  2. da asa e criss..si este foarte trist..de aceea ar trebuii ca iubirea sa se arate prin fapte si nu prin vorbe goale

    RăspundețiȘtergere

OnePlusYou Quizzes and Widgets