Be brave Be you Top66 Statistici

marți, 26 iulie 2011

Imi place si nu-mi place ..

Nu imi plac/e : ~ sa acult manele,populara,lautareasca..;
~sa vad filme dramatice..(ma intristeaza si pe urma asa sunt toata ziua)
~oamenii falsi,ipocriti,superficiali,interesati,fanaticii inraiti,ingamfati,cei care se cred foarte importanti si narcisistii;
~sa ma uit la fotbal
~sa vad fete inebunite dupa fotbalisti(totusi fetelor puteti mai mult decat atat..)
~pitipoancele..(nu le suport..atata show cu machiajul ,hainele si atitudinea..pentru ce?? in fn..)
~sa fumez( chiar nu-i inteleg pe aia care fumeaza..inclusiv mama...)
~sa beau(decat din cand in cand..adica din an in paste)
~nu-i inteleg pe oamenii care se drogheaza...(cred ca s-au apucat de asa ceva doar ca sa aibe ceva de facut..)
~mincinosii care spun minciunii 99% din timpul liber..( pe bune acuma,am avut o prietena care mintea non-stop..daia m-am saturat..)
~fetele invidioase.
~cocalarii(off doamnee cum am putut sa-i uit tocmai pe ei:))??=))...lanturi de tinichea la gat ,inele..etc..nu mai imi obosesc gura..ii recunoasteti voi..:)))
~justin bieber..fara suparare dar mie chiar nu imi place..
Hai sa spun si cateva lucruri care imi plac:    ~sa ascult muzica cu cantaretii preferati;
~sa vad filme cu actorii preferati(toate genurile mai putin drama)
~mananc prajituri/inghetate,fastfood..
~sa ma uit la unele seriale cum ar fi CSI :new york criminalistii
~sa fac sport(volei,sa ma plimb cu bicicleta/rolele..)
~ma plimb(in mod special cu sotul si copilul meu)
~sa imi fac planuri
~stau pe net..
 ~sa stau seara in bratele sotului meu uitandu-ne la un film..sau tv etc..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets