Be brave Be you Top66 Statistici

marți, 26 iulie 2011

2 cuvinte, 8 litere si un singur inteles:Te iubesc!

Ai aparut in viata mea pe ne-asteptate si ai schimbat totul.
~Am invatat sa iubesc ce imi face bine,am invatat sa te iubesc pentru ca ma completezi si pentru ca ai un suflet bun.
~Te iubesc pentru ca ~mi-ai aratat de la bun inceput cum esti tu cu adevarat in adancul sufletului tau.
                      ~ nu te-ai ascuns de mine cand simteai nevoia sa plangi.
                                ~de la prima intalnire mi-ai povestit despre trecutul tau.
                          
                                ~nu ai tinut cont de vorbele si faptele familiei mele cand au vrut sa ne desparta.

                                ~ai stiut si sti cum sa te comporti fata de mine.

                                ~esti frumos si pe dinauntru ,nu numai pe dinafara.

                                ~te enumeri printre putinii barbati care sunt 'cavaleri'
                             
                                ~esti intelegator.

                                ~ nu esti "inchis" in tine si imi spui ce planuri de viitor ai,imi spui cand te supar fara sa vreau si imi spui "adevarul " pe care nu-l vad in acel moment.
        
                               ~esti curajos

                               ~iubesti animalele

                               ~ma sustii in tot ceea ce vreau sa fac

                               ~iti place sa gatesti(este un lucru de apreciat la baieti)

                               ~ma ajuti in a avea grija de bebe si mai ales atunci cand te trezesti noaptea sa ii faci biberon cu lapte.

                               ~imi trimiti mesaje si ma suni chiar si cand esti la munca.

                               ~esti ca mine:))..bine..aproape ca mine:) ..imi place foarte mult ca ne asemanam in fapte ,gesturi si ca gandim asemanator .Asta ne ajuta sa comunicam mult mai bine si intr-un fel ,uneori,ne "citim" gandurile:)

                               ~esti dulce dar esti si puternic

                               ~ai grija de mine

                               ~am inceput amandoi de la "zero"(financiar vorbind),iar asta ne intareste relatia mai mult .
                       
~~  Te iubesc pentru ca ma iubesti! Te voi iubii atata timp cat ma vei iubii si tu si atata timp cat nu ma vei dezamagii profund.~~
~~~.Am vrut sa imi analizez sentimentele pe care le am pentru tine intr-un mod mai complex.~~~

2 comentarii:

  1. Buna..nu ne cunoastem, insa tin sa precizez ca am ajuns pe blogul tau din intamplare, am vazut numele ultimei postari si mi-a atras atentia. Cand am citit cateva randuri scrise de tine..am vrut sa vad ce varsta ai, am ramas uimita ca la descriere spune ca ai 19 ani...pari mult mai matura in gandire si ... pasul cu nunta mi se pare minunat. Poate ca multi nu asociaza asta cu varsta noastra, a adolescentilor.
    M-am uitat si la pozele de la nunta+botez...va felicit!

    RăspundețiȘtergere

OnePlusYou Quizzes and Widgets