Be brave Be you Top66 Statistici

vineri, 26 august 2011

"Definita" la ceea ce simti cand ti-ai gasit sufletul pereche..

O sa incep prin a spune de un film..pe care nu stiu cati dintre cei care citesc acest articol l-au vazut si asta ca sa ajung la ceea ce vreau de fapt sa spun...

..in ultimul timp tot am re'vizionat unele filme..cum ar fi cele din seria Twilight Saga..
La inceput imi placea enorm de vampirul Edward(poza din stanga...pt cei care nu stiu seria)..era cuceritor..atractiv si matur in cuvinte..La vremea aceea visam la momentul cand o sa il intalnesc si eu pe "Edward" al meu:))...
Insa de ceva timp imi place "varcolacul" Taylor(dreapta)..of doamne ce sexy e baiatul asta:)):) ..pe bune acuma..
Si eu ca multe alte zeci de fane asteptam cu nerabdare ziua cand va fi lansata prima parte din Breaking Dawn..ma gandeam la ziua aia..Cornel mi-a promis ca o sa vina cu mine la film..chiar daca e gelos..pe ambii..:)))..oricum el e gelos pe oricine..ca sa zic asa..
Dar adineauri ma gandeam la o fraza pe care i-o spusese Taylor(Jacob) Belei(Kristen)...in Eclipse a 3 parte din seria twilight..cand erau ei la un moment dat intr-un garaj si Jacob aduce in discutie subiectul "suflete pereche" ...si sunt cuvinte destul de puternice .Cred ca i-ar da de gandit oricarei persoane
:
"-E dincolo de o simpla atractie Bella.Sam a devenit sufletul pereche al lui Emily.
-Oare vreau sa stiu ce inseamna asta?
-Sa devii sufletul pereche al cuiva inseamna...
ca atunci cand o vezi...totul se schimba.
Dintr-o data nu gravitatia te mai tine pe pamant.Ci ea.
Nimic altceva nu mai conteaza.
Ai face orice..ai fi orice pentru ea.
-Sentimentul pare sa-ti fie cunoscut.Tu..ai ajuns sufletul pereche al cuiva?
-Ai sti de-as fi facut-o."

Ultima intrebare...pusa de Bella....pacat ca nu putem sti pentru cine am ajuns noi sufletul pereche..unii oameni iubesc in tacere..alti isi "striga" iubirea..
"Definitia" aceea pentru Sufletul Pereche..mi-sa parut destul de buna,obiectiva si romantica..asta am simtit si eu.
In ultimul timp ma tot gandesc la .."definitii".."formule" ale dragostei...am mai vb pe tema asta..Ce este iubirea? ..Ce simti cand vezi ca ti-ai gasit sufletul pereche?..

Voi ce parere aveti?
Va-ti gasit sufletul pereche?

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))
    am vorbit cu mai multe pers de gen masculin de pe diferite bloguri si site-uri si unii sunt foarte inteligenti..chiar am descoperit ca nu sunt..chiar toti barbatii niste porci:))..am sters articolul ala(app)
    sunt si barbati fideli si care iubesc sincer..oricum sexul este foarte important intr-o relatie dar nu se gandesc numai la acest aspect:)

    RăspundețiȘtergere
  3. atunci spunei lui yubi tau sa-si zica parerea ca sunt curioasa cum gandesc alte persoane referitor la acest aspect:):*

    RăspundețiȘtergere
  4. ei,e adevarat sunt si barbati inteligenti,dar majoritatea sa nu mi spui ca dau pe afara de inteligenta:)) Normal ca sunt si barbati care iubesc sincer,eu ce spuneam...nu sunt toti la fel...dar vorbeam de majoritatea:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sint o persoana de sex feminin;sint casatorita,am doi copii frumosi un baiat si o fetita un sot care este sprijinul familiei ,dar soarta ,destinul a facut in asa fel de m-a facut sa-mi gasesc sufletul pereche .FAMILIA LUI SEAMANA CU FAMILIA MEA.NU VREAU NIMIC DIN PARTEA LUI, DOAR IL SIMT IN INIMA MEA SI SINT FERICITA.

    RăspundețiȘtergere

OnePlusYou Quizzes and Widgets