Be brave Be you Top66 Statistici

marți, 30 august 2011

Gata! Divortez!

Hai sa analizam un pic lucrurile..
1) mi-ai ignorat sentimentele si nu ti-a pasat daca puteam face atac de cord..
2)te iubesc..dar uneori esti extrem de exagerat..
3)explodezi fara sa inteleg motivul..
4)esti gelos pe toti din jurul meu si ii "arzi"
5)te crezi important..si crede-ma nu toti au nevoie de tine
6)vi cu mine peste tot...dar nu tot timpul..exista perioade lungi cand lipsesti de langa mine..
7)ma alinti...ca pe urma sa faci opusul..
8)Toate fetele te iubesc..si te adora..mai ales cand te vad la strand si la mare..
9)sperii batranii ..de parca ai coada si coarne..
10)devin ametita si ma topesc cand te vad..si crede-ma vreau sa-mi pastrez luciditatea
11)vrei sa ma imbrac subtire..si le faci pe fetele din jurul tau sa se imbrace sexy...special pt tine..
12)mangaierile tale sunt atat de hot in cat simt ca ma ard la propriu..nu stiu cat de bine sau rau e asta
13)pana acum singura modalitate de a scapa de tine..a fost atunci cand dormi
14)un hobby de-al tau este sa-mi faci in ciuda..

ar fi "n" motive de divort..imi pare rau sa zic dar pur si simplu nu mai pot! Bag divort de tine...Soare!:)) da exact...m-ai inebunit cu exploziile tale solare si cu canicula pe care o faci ! Sper sa nu te mai vad niciodata..! :d :)))

abea astept sa treca vara ...

3 comentarii:

OnePlusYou Quizzes and Widgets