Be brave Be you Top66 Statistici

marți, 30 august 2011

Imi este dor de ..tine !

Imi amintesc de timpul in care imi mangaiai mana..si imi aduceai un fior rece.
Erai tu.
.Imi placea sa te aud ..iar acum cand e vara iti simt lipsa asa cum cred ca nimanui nu i-a fost atat de dor ..vreodata.
Uneori imi inspirai un aer rece..indiferent..dar poate eram eu,poate eram trista.Uneori ma uitam pe geam si te vedeam..aproape ca puteam simtii cum te ating..
In trecut imi placeai atat de mult..ajunsesem sa te iubesc..sa tanjesc dupa aparitia ta..
Imi amintesc ca era toamna..frunzele aveau culoarea aramie..o culoare care imi place foarte mult:)..eram amandoi afara,ne plimbam si ne tineam de mana..acel fior rece nu o sa-l uit niciodata..
Acum ma uit la cer.. in speranta ca o sa-mi dai un semn..

Da despre tine vorbesc..iar numele tau este..Ploaia :))..nu e o gluma..chiar imi este dor de tine:X

:)) spuneti si voi o declaratie de dragoste ..anotimpului vostru preferat..poate asa vine mai repede:))=))

Un comentariu:

OnePlusYou Quizzes and Widgets