Be brave Be you Top66 Statistici

miercuri, 31 august 2011

Suntem suflete pereche

Daca ai fi cerul ,
Eu as fi o stea care ar straluci numai pt tine.
Daca tu ai fi pamantul ,
Eu as fi un pom..o floare..sau tot ce te inconjoara.
Daca ai fi o foaie ,
Eu as fi stiloul care scrie povesti si poezii de dragoste.
Daca ai fi un nor..
As fi si eu unul ..si as ruga vantul sa ma duca la tine.
Daca ai pleca departe,
Eu te-as urma.

Daca ai fi o frunza...eu as fi omida care te manaca ..glumesc..dar esti atat de dulcee...

Noi suntem suflete pereche..si suntem norocosi ca ne-am gasit.Acum tot ce mai trebuie sa facem ,este sa nu ne pierdem unul de celalalt si sa pretindem ca suntem ultimii oamenii ramasi pe pamant ..asta ca sa nu existe intrigi.

P.S.: Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets