Be brave Be you Top66 Statistici

joi, 1 septembrie 2011

Scrie in inima mea pagini de iubire..

Scrie in inima mea pagini de iubire,momente placute si dulci de care sa-mi amintesc cand vom fi slabiti,cu parul alb si incaruntit aflandu-ne in fata unui semineu frumos si auzind lemnele trosnind in acele flacari atat de asemanatoare cu cele ale iubirii si pasiunii pe care le nutrim unul fata de celalalt.

Imi imaginez deja..cum noi doi ne aflam intr-o casa ..undeva la munte,stand pe canapeaua din fata unui semineu care ne poate duce cu gandul la momentele frumoase din viata noastra si la fericire.
Copilul nostru s-a facut mare deja..e insurat si are 2 copii atat de frumosi ,fata si baiat .Amandoi nepotii sunt atat de nazdravani..alearga in jurul pomului de Craciun .
Noi ne ridicam de pe canapea si ne asezam la masa impreuna cu fiul nostru si sotia lui...ciocnim cate-un pahar cu vin rosu..inainte sa apuc sa il beau..il miros..e atat de aromatizant,pana si mirosul acelui vin imi da un aer de fericire...de implinire.
Dupa ce am mancat ,ne-am ridicat toti de la masa si ne-am asezat in fata semineului acela..care mi-se parea atat de special..Incepusem sa spunem povesti si sa jucam niste jocuri destul de amuzante.
Acum suntem in jurul varstei de 82 de ani..suntem prea batrani...prea batrani pt a ne alerga cu nepotii nostri..dar totusi le zambim ..ii strangem cu putere in brate..Ei ne intreaba in acel moment..probabil au simtit..
"-Ce sa intamplat ?De ce sunteti tristi?"
Eu le raspund.."-Nu s-a intamplat nimic ..doar ca suntem foarte fericiti ca sunteti langa noi"
De fapt ma gandeam la faptul ca ..imi pare rau ca nu ii vom putea vedea si pe ei la casa lor..crescand mari..
Presimteam ceva..batranetea..sfarsitul..


Daca as putea sa-mi aleg calea prin care sa mor..bineinteles la batranete...as alege sa mor in somn..in timp ce visez toate intamplarile fericite pe care le-am avut si toate implinirile de care am avut parte.de-a lungul vietiii.
Si in timp ce ne tinem de mana ,imbratisati sa pasesc in alta lume...


(P.S.: nu va ganditi la ce-am scris ca la un lucru trist..ci ca la o poveste de dragoste..si in fond..tineti minte: Filmele romantice care se termina cu Happy End sunt doar povesti neterminate)

8 comentarii:

OnePlusYou Quizzes and Widgets