Be brave Be you Top66 Statistici

joi, 1 septembrie 2011

Cele 4 'camere' ale inimii mele

Daca inima are 4 camere..atunci ..hai sa-l numim "apartament".. frumos 'mobilat' ,dar nu este ca orice apartament ci unul nemaintalnit..cand intri intr-o camera ..te trezesti intr-un labirint..nu stii ce o sa intalnesti sau daca o sa te ratacesti.

Daca te ratacesti inseamna ca te-ai pierdut de mine sau daca te intorci inapoi..inseamna ca ai dat gres.
Daca strici ceva din 'apartament' ai face bine sa repari.
Daca te sperii de ceva de acolo sau dai peste o persoana pe care nu o cunosti , sa nu fugi si sa  faci cunostinta cu aceea persoana sau exploreaza acel ceva de acolo.
Daca ar fi sa-mi inunzi apartamentul ,ai face bine s-o inunzi cu iubire,pupicuri,dulcegarii,cine romantice,si dimineti frumoase.
Daca o sa vrei sa pleci din 'apartament' ..ghici ce? esti inchis in inima mea ..nimeni nu scapa de acolo . De la bun inceput nimeni care nu a contat pentru mine nu a intra in inima mea.
Daca o sa vrei sa-mi explorezi 'apartamentul' (inima) atunci o sa gasesti lucruri si noutati pe care nu credeai vreodata ca o sa le gasesti.
Daca ma ranesti ...atunci o sa-ti dau cheia inimii mele ca sa iesi..dar mereu va ramane umbra ta.


Tu ai ramas ,nu ai fugit si nu te-ai speriat.
Si ca sa nu mai ai dubii catre cine fac aceste declaratii de dragoste...o sa-ti zic numele: Cornel...este amuzant totusi cum de te-ai gandit ca ar putea fi pentru o alta persoana aceste ganduri....inspiratia? ...e ciudat..mi-a venit dupa ce am baut o bere luni..eram ametita ..si atat de amuzata...
Poate a fost o greseala la fabrica si au scapat o potiune..formata din dragoste,iubire,pasiune..aaa si inspiratie..da.

P.S.: Te iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets