Be brave Be you Top66 Statistici

luni, 5 septembrie 2011

Entuziasmare

Azi am scris continuarea povesti ...si pot spune ca ma simt de parca as traii acolo in acea poveste,langa acele personaje..sau de parca m-as uita la un film 3D. Este un sentiment unic..inainte nu-l aveam deci presupun ca este o tresatura a unui scriitor..nu ma pot numii scriitor in adevaratul sens al cuvantului..nu inca.
Am salvat cele 3 pagini in calculatorul meu si pe celalalt blog..bine acolo sunt postate public decat inceputul,prima pagina, dar am inceput sa fiu destul de entuziasmata.
Povestea a prins contur destul de bine..nici macar nu am facut pauza in timp ce scriam,sa ma gandesc"hmm ce sa mai scriu acum" si sa stau sa ma gandesc..nu ,a fost ca si cum vedeam un film si in acelasi timp il povesteam.Cum am mai zis..este un sentiment unic..daca stiam ca ma voi simtii asa cand voi scrie o poveste ,poate ca incepeam  mai devreme..:)
O persoana caruia i-am dat sa citeasca pagina a2a si a3a mi-a zis "woow ,nu credeam ca va fi o asa continuare..adica vreau sa spun..e super" ..ma bucur ca i-a placut,dar cum acelei persoane i-a placut..vor fi si alte persoane carora nu le va placea..


Sunt entuziasmata:X:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets