Be brave Be you Top66 Statistici

joi, 22 septembrie 2011

Momente...>Update

Hmm..de cateva zile ma simt ciudat de bine..mai bucuroasa decat de obicei..mai entuziasmata..de tot.
Acum ascult cd lui Miley Cyrus (Can't be tamed)..bune melodii..:)..si ma gandesc..la trecut ,prezentul pe care il savurez..si viitorul pe care-l astept..
Azi am citit cum ca Anahi a vorbit la o emisiune despre anorexie si bulimie..nu am retinut denumirea ..dar spunea ca ajunsese la 35 de kg..eu nu pot sa-mi imaginez..eu am atins 43 de kg de la 64 cat aveam....si eram groaznic de slaba..oricum e bine ca s-a vindecat..cu toate ca parerea mea este ca si acum e foarte,foarte slaba..Trecutul e dureros,dar se poate invata din orice greseala..facuta de tine sau ce ceilalti din jurul tau.
Apropo azi am aflat raspunsul..daca am diabet sau nu..si nu am:)..dar tot scartie sanatatea mea..o sa-mi fac mai multe analize.
..........................

Stiti e ciudat..cum de unii oameni se uita ciudat la mine..suspect daca port sapca,hanorac ,blugi si adidasi..in aceasta combinatie..eu nu jefuiesc nici o banca..sau ceva de genul..hmm e oarecum funny dar..mnah..
Si cand ma imbrac elegant toti imi zambesc si se uita senin la mine..:)) anyway..ce sa mai zic..ahh da..maine apare al 2 episod din sezonul 3 din Vampire diaries :)):D:X:X..hehe:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets