Be brave Be you Top66 Statistici

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Statusuri amuzante de pe facebook

Am tot bazut pe facebook niste statusuri haioase si m-am gandit sa  sa le postez  pe blogul meu:)
Enjoy!

"Draga barbatule,
Eu aud de mai multe ori "Ohh Dumnezeule,este urias" decat auzi tu"
Cu sinceritate,
paianjenul!"

"Barbatul: Vrei sa te mariti cu mine .. ?
Femeia: Ai casa.. ?
Barbatul: Nu..
Femeia: Ai un BMW .. ?
Barbatul: Nu..
Femeia: Cat de mult este salariul tau.. ?
Barbatul: Nu am salariu.. dar ..
Femeia: Niciun "dar" . Nu ai nimic.. Cum pot sa ma marit cu tine?? Pleaca te rog!!
Barbatul: (vorbind cu el insusi) Am o vila, 3 terenuri, 3 Ferrari, 2 Porsche.. De ce sa cumpar BMW?! CUm pot sa iau salariul daca eu sunt SEFUL ?"
"Sotia:Buna ai mancat?
Sotul: Ai mancat?
Sotia: Ma copiezi cumva?
Sotul: Ma copiezi cumva?
Sotia:Te iubesc!
Sotul: Da ,deja am mancat."
"Sotia mea a fost foarte suparata in ultimele saptamani, asa ca m-am dus sa-i cumpar ceva care sa-i puna zambetul pe fata:)       Un marker ."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets