Be brave Be you Top66 Statistici

joi, 14 iulie 2011

Nu am sa uit Niciodata cand....

Nu am sa uit niciodata prima data -cand te-am vazut.Erai inalt,ma priveai intr-un fel in care nimeni nu m-a mai privit asa.Erai genul cuceritor stiai cum sa filtrezi cu o fata fara sa fie neaparat nevoie sa vorbesti cu ea.
                                          -cand m-ai luat de mana si m-ai imbratisat .Eram amandoi in statia de tramvai era frig si vroiai sa ma incalzesti:
                                           -cand am iesit in oras noi doi.A fost atat de frumos ,dar a fost oarecum si trist pentru ca am vorbit despre fostele noastre relatii din care am iesit suferind;
                                   -cand ne-am sarutat.A fost atat de magic acel sarut.Iar tie ti-a placut pentru ca te-am sarutat timid si ai fost surprins :) 
                                             -cand ne-am dus la scoala impreuna.Imi amintesc ca toti se uitau la noi surprinsi .
                                                        -cand mi-ai spus prima oara ca ma iubesti.
                                              -cand am fost sa o cunosc pe mama ta.Ma asteptam sa imi puna foarte multe intrebari dar nu a fost asa dimpotriva a fost foarte draguta si nu mi-a pus prea multe intrebari:)
                                                      -cand ne-am unit trupurile si am fost a ta .Ai fost primul si esti singurul.
                                             -cand am plecat in vacanta impreuna.A fost frumos ,mai ales ca la intoarcere in tren,m-ai cerut in casatorie .A fost ceva neplanuit de tine dar ti-am admirat curajul si am spus DA:)
                                             -cand am aflat ca sunt insarcinata.Un copil cu tine era ceva ce-mi  doream si ceva ce planuisem amandoi.
                                              -cand am facut cununia religioasa.A fost foarte frumos si am avut emotii mari iar tu aveai lacrimi in ochi si ma priveai in felul acela special:)
                                                       -cand l-am tinut pe copilul nostru in brate. A fost atat de special,un sentiment unic pe care nu l-am mai avut nicioadata.        
Te-am iubit,te iubesc si te voi iubii mereu!
 Ai fost primul si esti singurul!
 Esti parte din inima si din sufletul meu!
                                                                                                           cu dragoste,sotia ta Emma

2 comentarii:

OnePlusYou Quizzes and Widgets