Be brave Be you Top66 Statistici

joi, 14 iulie 2011

Prietenii mei din copilarie,adolescenta ...Imi e dor de voi

Azi mi-am adus aminte de copilaria mea si intr-un fel as fi vrut sa dau timpul inapoi .Sa mai stau cu prietenii meu de atunci si sa ma joc fata ascunselea ,elasticul ..chiar si pt cateva ore:)
Nu stiu de ce dar acum mi-se pare ca timpul trece prea repede..iar cand eram mica gandeam exact opusul..;))
Sincer daca ar fi fost dupa mine as fi pastrat legatura cu toti prietenii de atunci..dar asa e viata..unii oamenii se schimba ..sau in cazul meu majoritatea au plecat....ori in alta tara ori in alt cartier.
Aveam cateva prietene cu care ma intelegeam foarte bine..cum ar fi:
Izabella >care era o fire sincera,zapacita putin, dar oricum ar fi fost stiam ca ma pot baza pe ea in legatura cu orice dar a plecat la parintii ei in italia.
Madalina ..hmm ..am fost foarte ,foarte bune prietene ,ne distram de minune ,faceam echipa buna la toate jocurile :D dar ea s-a mutat in alta parte(insa mai am norocul s-o vad din cand in cand pentru ca iubitul ei sta in bloc cu mine)
Claudia(in poza din stanga) ..hehee prin cate nu am trecut noi:) am fost cele mai bune prietene,am trecut prin multe lucruri si mai rele dar si hazlii:)) > este pacat ca nu o mai pot vedea decat in poze ,ea fiind in spania dar cel putin pastram legatura  :)
Daniela..hmm nu am fost chiar atat de bune prietene,dar uneori ne intelegeam bine.Noi aveam si inca avem caractere diferite si chiar daca ea sta in acelasi bloc ca atunci cand eram mici,noi nu ma tinem legatura.
Roxana(stanga):> heee noi ne cunoastem de foarte mult timp..de cand aveam 4 ani..sau poate chiar si mai devreme:)):* ehh noi nebunatice ce eram am intrat intr-o gramada de probleme:))..mai ales eu..
cu ea inca tin legatura si pe mess,facebook,hi5..si uneori ne mai si ciocnim pe afara:)))>:D<
Bogdan:> :)))=)) el a plecat in america,nu ne-am inteles extraordinar de bine:)) dar imi era simpatic
..ei sunt cei pe care nu-i voi uita niciodata :)
din adolescenta ,de la 13 ani pana acum eu ,Mary si Micky (stanga.)suntem cele  mai bune prietene .Iesim si acum in oras,ne plimbam si cand nu iesim vorbim pe mess:)
mai aveam inca 2 prietene Teo si Anka...dar Anka s-a distanta de grupul nostru ..iar Teo ..ei bine ea nu mai vrea sa iasa cu mine pe afara pentru ca nu a fost de acord cu maritatul meu :))

I miss you !

2 comentarii:

OnePlusYou Quizzes and Widgets