Be brave Be you Top66 Statistici

joi, 14 iulie 2011

Opreste avortul in lunile avansate si foloseste anticonceptionale!

Asta este o poveste..Te rog sa citesti!
Duminica,11Iulie 2010la ora 1:16
Buna mami!Sunt copilul tau.Nu ma cunosti inca,am abea cateva saptamani O sa afli despre existent mea curand iti promit dar pentru inceput lasa-ma sa iti spun cate ceva despre mine.Numele meu este John ,am niste ochi caprui foarte frumosi  si parul brunet.Ei bine nu-i am inca dar o sa-I am cand ma voi naste.O sa fiu singurul tau copil si cel mai probabil voi creste fara tata dar ne avem unul pe celalalt,ne ajutam unul pe celalalt si ne iubim unul pe celalalt.Vreau sa devin medic cand o sa cresc mare.
Astazi ai aflat despre existent mea,mami! Erai atat de entuziasmata,abea asteptai sa spui la toata lumea.Toata ziua nu ai facut altceva decat sa zambesti si viata ti-sa parut perfecta.Ai un zambet foarte frumos mami.Va fi primul chip pe care il voi vedea in viata mea si va fi si cel mai bun lucru pe care il voi vedea.
Astazi a fost ziua in care i-ai spus lui tati.Erai atat de entuziasmata sa-i spui despre mine!...El nu a parut fericit,mami.Intr-un fel s-a enervat.Nu stiu daca ai observant dar asa a fost.El a inceput sa vorbeasca despre lucruri numite bani,facturi si alte lucruri dar nu cred ca inteleg ce inseamna inca.
Tu erai inca fericita,te simteam,asa ca a fost ok.Pe urma el a facut ceva inspaimantator mami.Te-a lovit.Am putut sa simt cand ai cazut pe spate si mainile le-ai pus in jurul abdomen-ului ca sa ma protejezi.Eu eram bine…dare eram foarte  trist pentru tine.Atunci ai inceput sa plangi mami.Sunetul acela nu-mi place.Nu ma face sa ma simt bine.Ma face si pe mine sa plang.
El si-a cerut scuze dupa acea si te-a imbratisat.Tu l-ai iertat mami…dare u nu sunt sigur ca l-am iertat.Nu a fost bine ce-a facut.Tu spui ca te iubeste…dar de ce te raneste?Nu imi place mami.
In sfarsit poti sa ma vezi!Abdomenul tau sa mai marit un pic si esti atat de mandra de mine!Ai fost in oras cu mama ta sa cumperi imbracaminte si erai atat ,atat de fericita.Imi si canti. Ai cea mai frumoasa voce din intreaga  lume.Atunci cand imi canti sunt cel mai fericit.Si cand imi vorbesti ma simt in siguranta ,atat de in siguranta.Doar asteapta si vei vedea mami,cand ma voi naste voi fi perfect pentru tine,o sa te fac atat de mandra si o sa te iubesc cu toata inima mea.
Acum pot sa-mi misc mainile si picioarele mami. Si fac asta in mod special atunci cand pui mana pe burtica ca sa ma simti.Te iubesc mami!
Tati a venit azi sa te vada.M-am speriat foarte rau.Se purta ciudat si nu vorbea cum trebuie.El a spus ca nu te vrea.Nu stiu de ce dar asta a spus si te-a lovit din nou.M-am enervat mami.Cand o sa cresc mare promit sa nu las pe nimeni sa te raneasca.Promit ca o sa te protejez.Tati e rau.Nu imi pasa ca tu crezi ca este o persoana buna,eu cred ca e rau…pentru ca te-a lovit si a spus ca nu ne vrea.El nu ma place.De ce nu ma place mami?
Nu ai vorbit cu mine aseara mami. Este totul bine?..Au trecut 3 zile de cand l-ai vazut pe tati.
Nu ai ma vorbit cu mine si nici nu m-ai mangaiat de atunci.Nu ma mai iubesti mami?Eu inca te mai iubesc.Cred ca esti trista.Singura data cand te simt este atunci cand dormi.Ai un fel nostim de a dormi ,intr-un fel cuibarita si pe o parte si atunci iti ti bratele in jurul abdomenului iar eu ma simt in siguranta si “la caldura” din nou.De ce nu mai faci asa cand esti treaza?Am 21 de spatamani mami.Nu esti mandra de mine?
Astazi mergem intr-un loc nou .Sunt entuziasmat.Seamana cu un spital.Vreau sa fiu doctor cand ma fac mare mami.Nu ti-am spus asta?Sper ca esti entuziasmata la fel ca mine.Abea astept…
Mami..incepe sa mi-se faca frica.Inca iti simt inima batand,dar nu stiu la ce te gandesti.Doctorul vorbeste cu tine.Cred ca o sa se intample ceva curand.Sunt foarte ,foarte,foarte speriat mami.Te rog mami,spune-mi ca ma iubesti,ca sa ma simt in siguranta din nou.Te iubesc mami!
Mami ce imi face doctorul?Doare!Te rog fa-l sa se opreasca! Ma simt rau!Te rog mami ,ajuta-ma!Fa-l sa se opreasca!
Nu iti face griji mami.Sunt in siguranta.Acum sunt alaturi de ingeri.Ei mi-au spus ce ai facut si mi-au spus ca se numeste avort.De ce mami?De ce ai facut-o?Nu ma mai iubesti? De ce ai scapat de mine?Imi pare enorm de rau daca am gresit cu ceva.Mami te iubesc!Te iubesc cu toata inima mea.De ce nu ma mai iubesti? Ce am facut sa merit ceea ce mi-a facut doctorul mie?Vreau sa traiesc  mami!Te rog !Ma doare foarte rau sa vad ca nu iti mai pasa de mine si ca nu mai vorbesti cu mine.Nu te-am iubit suficient de mult?Te rog spune ca o sa ma pastrezi mami!Vreau sa traiesc ,sa zambesc ,sa privesc norii,sa iti vad chipul si  sa ma fac mare ca sa devin doctor.Nu vreau sa fiu aici,vreau sa ma iubesti din nou!Imi pare foarte,foarte rau daca am facut ceva gresit.Te iubesc!Te iubesc mami.
                                                                                                                                        
Poveste tradusa in Limba Romana de Stan Emanuela
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets