Be brave Be you Top66 Statistici

luni, 18 iulie 2011

Mesaje amuzante

Ma uit la Luna... luna e superba! Ma uit la tine si... si... mai bine ma uit din nou la Luna!

Vreau sa sti ca prietenia ta inseamna mult pentru mine. Plangi tu, plang si eu. Razi tu, rad si eu. Sari jos de pe o fereastra... ma uit jos si atunci... rad din nou. 

Daca ne-am afla pe un vapor si el s-ar scufunda, ar fi doar o singura vesta de salvare... mi-ar fi asa dor de tine...

Prietene! aminteste-ti ca fara prostie nu ar fi intelepciune si fara uratenie nu ar frumusete... deci, la urma urmei, lumea are nevoie de tine.

Sex is like: Nokia-connecting people, Nike-just do it!, Pepsi-ask for more, Samsung-everyone is invited, and like YOU - too good to be true!

Sunt un virus sexual al mobilelor, am patruns in tastele telefonului tau si chiar acum fac sex cu buricul degetului tau, iar tie iti place pt ca zambesti.

Tanara, frumoasa, fara obligatii, nu fumez, nu beau, posed un B.M.W decapotabil, o casa, imi plac brunetii, ascult manele! Nu caut nimic, doar ma laud!!!

Sunt intr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de mesaje SMS. Incurajarile sunt binevenite.

Am gasit mesajul tau printre cele 126 de mesaje primite astazi. Sa fie vorba de destin?

Acest mesaj poate fi citit doar de persoane sexy. Mai incearca... Incearca inca o data... Nu forta nota, urato!

Imi lipseste atingerea ta catifelata pe tot corpul meu atat de rece, mi-e frig fara mangaierile atat de suave pe care le primesc de fiecare data cand ma misc si tu esti cu mine, imi lipsesti, dar nu te gasesc... pijamaua mea !

Ce se intampla cu telefonul tau? De fiecare data cand te sun operatorul imi zice "abonatul apelat este o maimuta, va rugam apelati la zoo!"

Nu conteaza cat de inalt e cerul, cat de adanc e oceanul, cat de puternic e vantul, cat de vast e raul, vreau doar sa-ti spun... ca nu e treaba ta.

Daca ai ochii albastrii, buze senzuale, esti inalta si subtirica si foarte sexi, si pe deasupra si inteligenta, atunci o sa mori!!

Cand ma uit la soare, te vad pe tine; cat ma uit la luna, te vad pe tine; cand ma uit la mare, te vad pe tine! Da-te naibii la o parte din fata mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets