Be brave Be you Top66 Statistici

luni, 18 iulie 2011

Mesaje de "Adio"~~despartire~~

Te crezi atat de destept dar dragostea adevarata e o lectie pe care nu ai putut-o invata niciodata. Si dragostea e cea mai importanta lectie pentru a fi fericit! Nu te mai pot ajuta asa ca merg mai departe. Adio!

La ce foloseste frumusetea fara inteligenta, banii fara fericire, zambetul fara sentimente, viata fara tine?

O inima care te iubeste nu merita sa o minti niciodata... mai bine ucide-o, caci pe buzele iubitului mincinos sta otrava care ucide cel mai chinuitor.

Despartirea noastra a fost cruda si ma bucur ca esti la departare pentru ca nu poti sa-mi vezi ochii care plang fara incetare.

Nici o floare nu e prea frumoasa ca sa nu fie rupta pentru tine, dar oare o inima nu este prea speciala ca sa fie zdrobita pentru placerea ta?

Nu plange ca s-a terminat, ci zambeste ca s-a intamplat!

Poate inima ta e un pom din care frunzele iubirii se pot ofilii si trebuie sa cada din cand in cand, dar inima mea nu e asa, inima mea... e o frunza

Iti zic adio printre lacrimi si te las in drum... am suferit prea mult ca sa te iert si acum.Adio !

Cred in iubire, in tine nu cred - acesta e mesajul meu de despartire.

Ai fost... si ai ramas doar o amintire... dar viata trece si voi lupta sa merg inainte... voi lupta precum trestia lupta impotiva vantului.

Oare pasarelele mai canta din dragoste sau striga de dor? Oare florile mai infloresc din pasiune sau din sete chinuitoare de lumina? Oare vantul alearga de fericire sau de nebunie? Oare ce-o sa se-ntample cu mine... fara tine?

In ochii mei plansi nimic nu are pret acum, vreau sa ne despartim si sa ne vedem de drum.

Pastreaza aceasta amintire a timpului care mai tarziu iti va oferi clipe de fericire, si nu uita ca in trecutul vietii tale m-ai cunoscut pe mine...

Poate e grea despartirea, poate e greu sa fii singur, dar e mult mai usor decat sa fiu impreuna cu tine.

Pentru ca nu putem fi impreuna deoarece povestea noastra de dragoste a murit, iti urez tot binele. Sper sa nu ramai singur si trist, asa ca mine...Sper sa iti gasesti jumatatea, o femeie care sa te accepte si sa te aprecieze, asa cum esti.Adio !

Sufletul tău să fie vesnic tânăr! Sufletul tău sa aibă aripi de înger !Să ai parte numai de bucurii in viaţă !Să fi alături de cei ce te iubesc ! Iar cei ce te iubesc să fie alături de tine. La bine dar şi la greu. Să îi ajuţi pe cei nevoiaşi. Zâmbetul tău să îi incânte pe ceilaţi. Să te bucuri de fiecare zi pe care o trăieşti. Să fi iertatoare cu ce-i ce ţi-au gresit sau iţi vor gresi de-a lungul întregii vieţi .Soarele să-ţi mângâie chipul in fiecare zi ! Adio !

Nu ma parasi in delirul in care m-ai aruncat;imprumuta-mi ratiunea ta de vreme ce ai rapit-o pe a mea...

Niciodata nu voi regasi fericirea pe care o pierd astazi...Numai tu erai facuta pentru inima mea ! Cu cata bucurie as jura sa nu traiesc decat pentru tine !Dar tu nu vrei sa-mi primesti juramantul.Tacerea imi spune indeajuns ca in inima ta nu este loc pentru mine...Este totodata dovada cea mai sigura a indiferentei tale si chipul cel mai crud de a mi-o arata.Nu mai indraznesc sa ma amagesc cu un raspuns...Dragostea l-ar fi scris cu graba,prietenia cu bucurie,mila cu bunavointa...Dar mila,prietenia si dragostea sunt toate straine de inima ta.Adio!

Adio ! Niciodata cuvantul acesta nu m-a costat atata sa-l spun ca in clipa de fata,cand ma face sa ma gandesc la despartirea noastra.Daca ti-ai putea inchipui cat ma face sa sufar,indraznesc sa cred ca mi-ai fi cat de cat recunoscatoare pentru resemnarea mea.Primeste,cel putin,cu mai multa ingaduinta,asigurarea si omagiul dragostei celei mai tandre si mai respectoase.

Ce a putut sa-ti prilejuiasca o schimbare atat de grabnica si de cruda?Ce-au devenit juramintele tale de a nu te schimba niciodata?Ieri inca le mai repetai cu atata placere!Ce te poate indemna astazi sa le uiti?
Cand il vad nu mai doresc nimic altceva...Cand nu-l vad,nu-l doresc decat pe el...Nu stiu cum,dar parca tot ce-mi face placere seamana cu el...Cand nu-i langa mine,ma gandesc la el,iar cand pot sa ma gandesc la el in voie,atunci sunt fericita ! Inchid ochii si-mi inchipui indata ca-l vad...Imi aduc aminte de vorbele lui si am impresia ca-l ascult ! Asta ma face sa oftez...Pe urma simt o arsita,o valtoare...Nu mai pot sta intr-un loc.E ca un chin si chinul acesta iti face o bucurie fara seaman.

Nu,nu mai pot trai asa...Trebuie sa te vad,trebuie ,macar o clipa.Cand ma trezesc imi spun:azi n-am s-o vad.Ma culc spunandu-mi:n-am vazut-o.Zilele atat de lungi nu au nici-o clipa de fericire.Totul este privatiune,totu-i regret...Totu-i disperare...Si toate relele acestea imi vin de acolo de unde asteptam toate bucuriile!Adauga acestor chinuri ucigatoare ingrijorarea mea in privinta celor pe care le-ai putea indura tu,si iti vei face o idee de situatia in care ma aflu.Ma gandesc tot timpul la tine,dar nu ma gandesc niciodata fara sa ma tulbur...Daca te vad mahnita,sufar de toate necazurile tale.Daca te vad linistita si consolata,necazurile mele sporesc.Oriunde ma intorc ma lovasc de o nenorocire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets