Be brave Be you Top66 Statistici

luni, 18 iulie 2011

Mesaje de dragoste partea a 2a

Daca as amaneta un gram din dragostea mea pentru tine, ti-as cumpara lumea intreaga si mi-ar ramane si rest…

Azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeasca. Dar a venit mai devreme. L-am intrebat de ce. A zambit si mi-a spus ca un inger nu poate pazi alt inger!

Saruta-ma si vei vedea stelele. Iubeste-ma si ti le voi da.

Sa nu crezi ca poti stabili cursul iubirii, caci ea, daca te considera vrednic, iti va indrepta ea cursul!

Cu toate ca te vad si stau in bratele tale ore intregi… nu ma satur de tine… nu ma satur de sarutarile si mangaierile tale! Simt ca explodez de atata fericire… iti multumesc!

Dragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale: daca pleci, urmele-ti raman acolo.

Iubeste! Caci iubind poti vedea frumusetile vietii, esti mai fericit, si orice obstacol il vei trece mai usor!

Vata de zahar? NU… Sirop de capsuni? NU… Ciocolata? NU… Nu pot gasi nimic atat de dulce ca tine!

Soarele nu ar fi portocaliu, marea nu ar fi albastra, eu nu as fi fericit daca nu ai fii tu!

Daca as fi de gheata, ai vedea cu ochii tai cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sint pentru ca altfel m-as fi topit deja.

Fiecare an cu tine este mai dulce ca ultimul. Daca ar trebui sa o iau de la inceput, te-as alege pe tine iar si iar. Tu esti dragostea mea.

A iubi inseamna a darui mereu, pana ce simti ca te stingi. Si totusi, daruind iubire, nu te mistui, ci… traiesti!

Dragostea e intotdeauna rabdatoare si draguta, niciodata nu e geloasa. Nu e laudaroasa sau increzuta, nu e nepoliticoasa sau egoista. Nu se apara, dar nici nu se razbuna... Dragostea nu gaseste placere in pacatele altora, dar gaseste placere in adevar. Este intotdeuna gata sa ierte, sa aiba incredere, sa spere si sa indure...

Esti un inger trimis sa ma apere. Esti tot ceea ce mi-as putea dori. Esti viata mea!

Dorinta mea este sa-ti spun cat de mult te iubesc! Sa te vad in fiecare zi sa-ti stiu bucuriile si sa-ti alin necazurile!

Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta...

Daca vrei sa-mi spui ce n-ai spus nimanui, eu voi fi mereu aproape sa ascult astfel de mesaje.

Tu esti visul meu... unicul meu vis... as vrea sa te atrag in viltoarea pasiunii, sa te string asa de tare incit TU si EU sa devenim un singur suflet.

Tu ma faci sa rad, tu ma faci sa plang, tu ma faci sa simt ca traiesc, tu ma faci sa iubesc.

Ce simt pentru tine pare mai putin pamantesc si mai mult ceresc.E dragoste!E iubire !

Sedu-mi mintea si poti avea trupul meu, decopera-mi inima si iti apartin pe veci.

Dragostea pentru tine imi cere multe sacrificii si durere, dar toate sacrificiile si durerile sint mai usoare decat sa nu fiu iubit de tine.

Daca ar trebuii sa aleg intre a te iubi pe tine si a respira cu ultima rasuflare ti-as spune TE IUBESC.

As prefera sa am ochi care nu pot vedea, urechi care nu pot auzi, gura care nu poate vorbi, decat o inima care nu poate iubi.

Noaptea mea a devenit o dimineata insorita din cauza ta.

Poate nu sint ce iti doresti, dar am sa incerc in fiecare clipa sa fiu ceea ce ai nevoie.

Saruta-ma si vei vedea stelute, iubeste-ma si ti le voi darui pentru totdeauna.

Unii oameni spun ca au vazut ingeri, eu te-am vazut pe tine si e mai mult decat pot indura.

Chiar si printre ghimpi se nasc trandafiri...Nu exista nici un trandafir fara spini.Pentru dragostea unui trandafir trebuie sa suporti spinii.

Esti cel mai minunat lucru din viata mea... Esti lumina ochilor si razele de soare... Esti ingerul cel mai plapand al vietii mele... Esti dulceata buzelor mele si ingerul lacrimilor mele,bucuria vietii si darul inimii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets