Be brave Be you Top66 Statistici

luni, 18 iulie 2011

Mesaje de "Adio"~partea a2a~~despartire

Dragul meu, facand astazi curatenie mi-am dat seama ca nu am unde sa iti pun papucii. Asa ca m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa ti-i dau. Sigur le vei gasi un loc la tine sau in alta parte.

Chipurile noastre au fost doua stele cazatoare pe cerul instelat... Eram copii, eram inocenti si iubirea ne ocrotea...

Daca eu voi plange si tu vei zambii inseamna ca eu m-am bucurat de placerea de a iubii si tu nu te-ai bucurat de nimic.

Adio si nu vreau sa te mai vad niciodata, esti cea mai trista poveste pe care am trait-o vreodata.

Ai fost, esti, vei fi totul pentru mine, chiar daca pare imposibil, eu tot o sa te iubesc enorm...

Candva eram indragostita si ma-nfiora mangaierea vantului caci eram fierbinte mereu si imi aducea aminte de mangaierea ta... acum ma-nfioara diferit, caci imi aduce aminte de raceala in care ne-am cufundat.

Azi esti orbit de fericire si ai uitat ca cineva traieste doar pentru tine. Dar maine vei cadea dintre nori si vei privi in urma... ma vei vedea acolo si vei sti ce inseamna regretul...

Inima mea prea plina n-a mai putut retine nici cuvintele,nici lacrimile...Este asta o crima ?Si daca este o crima,chinurile ingrozitoare in care ma zbat nu sunt destula pedeapsa?Mistuit de o dragoste disperata va implor mila si nu aflu decat ura;fara alta fericire decat aceea de a te vedea,ochii mei te cauta fara voie si tremur cand iti intalnesc privirea.In starea cumplita in care m-ai adus imi petrec zilele ascunzandu-mi durerea iar noptile lasandu-ma prada ei.In vreme ce tu,in liniste si pace,nu cunosti aceste chinuri decat ca fiindu-le pricina si ca sa te feliciti ca le-ai pricinuit.

Cine rade si glumeste, sa nu crezi ca te iubeste. Cine pare mai tacut, te iubeste cel mai mult.

Spune-i ca l-am uitat, spune-i ca nu ma mai gandesc la el, spune-i ca nu-l mai iubesc, dar ca ti-am spus toate astea printre lacrimi...


Voi pastra fata de tine toata afectiunea pe care pot sa o am si,din tot sufletul,iti doresc toata fericirea posibila.Stiu ca n-o sa ma mai iubesti ca pana acum si ca in curand o sa iubesti poate pe alta mai mult decat pe mine.Dar asta nu va fi decat o noua pedeapsa pentru greseala pe care am savarsit-o cand ti-am dat inima mea.

Te-am invatat sa iubesti si tu m-ai invatat sa urasc. Dar te iert, pentru ca n-am sa pun niciodata in practica ceea ce am invatat de la tine. Adio.

La despartire,iti dau un singur mesaj de adio plin de bucurie si-ti doresc sa ai parte de tot ce mi-ai facut tu mie.

Ti-as da inima mea , dar a suferit prea mult, ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat.

Ramai cu bine...Nu uita ca sufar si ca nu depinde decat de tine sa ma faci fericit,cu desavarsire fericit...Asculta dorinta inimii mele si primeste cea mai dulce sarutare a dragostei.

Cand oare ne vom revedea?Cine ma va invata sa traiesc departe de tine?Cine-mi va da taria si curajul cuvenit?Nu stiu cum voi suporta aceasta absenta...Fiecare zi imi sporeste nenorocirea.Si nici-o nadejde ca va avea un sfarsit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets