Be brave Be you Top66 Statistici

luni, 18 iulie 2011

Mesaje de dragoste

~~Impreuna i-am furat soarelui o raza si ne-am facut cunune de fericire. Eu i-am rapit marii o lacrima si am daruit-o pamantului ca sa te aduca inapoi, in zilele cand erai departe de mine. Am schimbat soapte cu iarna, ce tocmai a plecat, ca sa nu ne inghete iubirea. Am cazut in genunchi in fata rasaritului si l-am implorat sa mai stea in inimile noastre. Astazi, in sarbatoarea iubirii, toate minunile sunt alaturi de noi caci natura ne-a binecuvantat cu puritate, iar iubirea mea este mai sincera decat roua diminetii! Te iubesc!
~~Tu esti inceputul si sfarsitul meu .. eu si cu tine suntem Noi, noi insemnand sfera iubirii desavarsite... sufletul meu s-a imbolnavit de tine... tu si cu mine, doua zapezi care se topesc una dupa alta... am invatat sa te iubesc asa cum respir: profund, adanc si iremediabil... Tu ai cheia inimii mele, iar eu iti daruiesc inima. Vrei sa o deschizi?
~~Fiecare noapte, fiecare atingere, fiecare sarut pe care mi le-ai daruit le pretuiesc mai mult decat propria-mi viata! Ma pierd in cuvinte si in ceea ce nu se poate numi dragoste pentru ca este mult mai mult decat atat: tu esti speranta mea de a trai!
~~Iubirea e tot ce dorim, iar in final e tot ce-am avut. Daca exista un sens al vietii... atunci EA este sensul, daca nu... EA ar trebui sa fie...
~~Dragostea mea pentru tine este ca un cer senin dupa o dimineata innourata, ca roua in zori de zi, ca razele soarelui de primavara, ca florile din luna mai; vocea ta imi aduce bucurie in suflet si gandul la tine liniste. Cea mai mare dorinta a mea penrtru tine este sa te fac fericit!

~~Astept o raza sa-mi patrunda in suflet, sa ma lumineze si sa-mi spuna te iubesc! iar acea raza sa fie vocea ta ce ma trezeste de dimineata!
~~As vrea sa iubesc marea, dar marea nu iubeste oamenii. As vrea sa iubesc ploaia, dar picaturile ei sunt mari si reci. As vrea sa te iubesc pe tine, dar poate tu n-o sa ma iubesti niciodata. Si totusi ... am sa iubesc marea si ploaia si pe tine intotdeuna!
~~Te iubesc…cum iubeste pasarea libertatea, te doresc… cum doreste pamintul apa, te ador… cum adora albina nectarul de pe floare, te sarut… cum nimeni altcineva n-ar putea s-o faca mai bine ca mine, te astept… cum asteapta noaptea luna pe cer…
~~As vrea sa fiu o lacrima in ochiul tau, pentru a putea aluneca pe obrazul tau si a ajunge pe buzele tale, dar nu as vrea ca tu sa fii o lacrima pe obrazul meu pentru ca te-as pierde ori de cate ori as plange!
~~Vreau sa fii alaturi de mine, sa imi luminezi viata, sa imi faci ochii sa straluceasca, sa imi faci buzele sa zambeasca! Alaturi de tine inima mea are aripi, sufletul meu este un foc de artificii, visele mele devin realitate! Fii cu mine, caci numai alaturi de tine simt ca pot respira!
~~Nu dispretui lucrurile mici; o lumanare poate face oricand ceea ce nu poate face niciodata Soarele: sa lumineze... noaptea! Ai aparut in viata mea atunci cand nu credeam ca voi mai gasi vreodata iubirea! Mi-ai luminat sufletul si am facut, impreuna, din noapte, zi! Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

OnePlusYou Quizzes and Widgets